måndag 18 juni 2012

Hårband med blommor???







Bild 2: Urban outfitters, men finns tyvärr inte nu när jag vill köpa
Bild 3-4: Pinterest

Jag vill verkligen ha ett hårband med blomor till midsommar i håret. Men självklart finns inga nu när jag vill ha. Alternativet är väl att göra en själv.... Men ville ha den där hårbandskänslan över håret. Ungefär som jag hade på möhippan..... Tjejen högst upp har ett från HM men som tyvärr inte finns i butiken i min stad längre. Finns det i nån av era städer får ni gärna köpa det till mig och skicka.

Jag betalar bra :-)

Kram /Marit

17 kommentarer:

anita_senorita sa...

letar också, men tyvärr hittar jag nästan aldri fina ting från hm på nettet, i butiken på Kupolen :(

Åshild - prydeligbloggen sa...

Lag en selv, vel! :) Det gjorde jeg: http://www.prydelig.blogspot.no/2012/06/du-ska-inte-tro-det-blir-sommar-ifall.html

Anonym sa...

varifrån kommer din ljuvliga spetsklänning du bar på möhippan?
Erika

Emelie sa...

kolla in barnavdelningen på Lindex där har jag sett ett med cerisa blommor.
/emelie

Marits vita skrin sa...

Erika:

Klänningen köpte mina brudar på Gina tricot och den tänker jag även dansa runt midsommarstången i :-)

Kraaam

Anonym sa...

Jag vet att Beyond Retro har kalasfina hårkransar!! :-)

Linda sa...

Tror du inte det kan finnas blommband i metervara på rosa huset ? Av nått sånt kanske man kan fåtill ett hårband :-) tror jag ska ta en sväng dit å kolla, blev oxå lite sugen på att bli sommrig till midsommar. Å nu när jag ändå skrivet vill jag bara säga vilka härliga bröllopsbilder :-) å gammelgården är ju ett då mysigt ställe.

Anonym sa...

Hej! Jag tror vi har ett sånt hårband på mitt H&M, ska jag köpa till dig?
Mvh Lina

Anonym sa...

Finns på hm i Falun, köpte ett igår fanns ganska många kvar. Hoppas du hittar ett. / maria

Marits vita skrin sa...

Lina: tusen tack va go du är.... Kolla upp butiken i Falun först. Bara tre mil dit.
Maria: härligt!! Kollar Falun imorgon. Tack!!

Anna sa...

http://alottalove.se/category.php?id_category=37

Här finns lite!

Vanilj med lite rött sa...

Det finns även fina på Accessorize...kolla där :)

Kram Malin

Anonym sa...

Hej härliga Marit!! Tyckte att ditt hårband från hippan var såå fint,vart kommer det ifrån? Klänningen var också fin.. Ha en fin midsommar.. Kram Malin

Marits vita skrin sa...

Hej Malin.

Hårbandet från hippan kommer från Glitter :-)

Kram kram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Äh vad typiskt det är när man vill ha nåt. Då ska det liksom krångla. Hoppas du hittar tag i ett! Kram!

Anonym sa...

Barnavdelningen på H&M-där har jag köpt flera! Trevlig Midsommar! Karolin

Unknown sa...

Hejsan!

Här är en länk till dig om du letar efter sådana hårband:

http://www.jabbo.se/faithyourhair