fredag 24 juni 2011

Midsommar-2011



Midsommarstång i vackra Dalarna, och en stoooor lekborg som grabbarna lekte i huuuur länge som helst.




Mys på dagen med teater och djurklappning




På kvällen spricker solen fram och vi tar en prommis ner till bryggan. Efter det kommer brorsan och kusinerna på kubbturnering



Klänningen som är köpt på Mallis i ett gatustånd är så fin i ryggen

( Lägg märke till min fina uringnings-solbränna från Mallis. Jag solade tyvärr med bandau bikini varje dag det var sol)


Vi hade en supermysig midsommarafton i Dalarna. Och idag åker barnen iväg till barnvakter för idag har vi våran årliga stora fest med tävlingar och grillning. Det ska bli så kul, heja lag blå.



Kram /Marit


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vart var ni någonstans? Den där lekborgen såg ut att vara något för min pojke. =)

Anna-Panna sa...

Åh va fin du var. Gillar verkligen klänningen..o hårbandet va pricken över i:et. Jättefin. Lite bohem chic på nå vis.

Kram

Kviddevitt sa...

Tack Marit, för din grattishälsning! Jo visst stämmer det, jag heter Elin! Elle är ett smeknamn som Madde och hennes J alltid kallar och därför blev ett alias för mig på bloggen och på nätet.

Hoppas ni hade en fin midsommar! Ser ju så ut! Du är så himla fin i håret när du har hårbandet på det viset.

Kram!

emmashem sa...

Vilken fin blogg du har, vilka härliga bilder och superfin klänning!
Ha det bra!
Kram Emma

På Nylund sa...

Klänningen satt som en smäck på dig! Jättefin!

Kram Daniela