fredag 11 december 2009

Handukskuddar





Hej på er

Nu är kuddarna färdiga av köks handukarna jag köpte på Ica-Maxi. Både mamma och min gulliga vän Maria har hjälpt mig eftersom min symaskin inte funkar så bra (hmmpr, eller Marit är inte så bra på att sy)
Jag blev riktigt nöjd iallafall. Fusk-får-kudden kommer från Hemtex och har ett riktigt bra pris, 149:- inkl innerkudde.


I helgen är det jobb som gäller. Nu såhär nära inpå jul kommer "gubbarna" in i butiken och handlar underkläder till sina fruar. Det är alltid lika skoj ;)


Kram /Marit

6 kommentarer:

sara på hedepipan sa...

Å de vart SÅ fina. Tänk om jag skulle ta fram symaskinen!
Jag har gamla ahndukar att sy till.
Underbart att ha hjälp när "man inte hinner´ själv.
Må gott kram sara

kjersti sa...

Kjempefine ble de jo :)!
Morsom idé!
Lykke til med herrekundene i helgen, kjenner til dem jeg også, hihi;)

Klem Kjersti

Jenny sa...

Jättefina!:)

Kram Jenny

Hem och Lycka sa...

Underbara kuddar!

kram

Emelie sa...

Mammor och kompisar är bra att ha när symaskinen strular *ler*

Kudden blev jättefin!

Tittar egentligen bara in för att önska dig en riktigt skön 3:e advent!
Ha det gott!
kram Emelie

Fru C sa...

Åh jag har just själv bloggat om mina handukskuddar. Så då var jag inte så påhittig som jag trodde ;) Snýgga blev dom iaf tyckte jag. Ha en bra luciadag!