söndag 7 december 2008

Vinnarna är.....

Maximilian fick dra vinnarna även den här gången.
Han blev jätte glad för det. Sen sist har han frågat flera gånger om han får hjälpa mig dra lott.
Så när han såg att jag satt och skrev lappar igen och klippte så blev han överlycklig.

Första priset går till Linda med bloggen Lindas vita lantliv och den röda skylten går till en tjej som heter Lisette som inte har någon blogg. Stort grattis till er båda. Malia era adresser till mig så kommer skyltarna på posten.Tack igen för era gulliga kommentarer allihopa. Jag blir super glad av att läsa dom. Jag skulle vilja lotta ut många flera vinster till er.

Idag är det 2:a advent, oj vad tiden går. Snart är det jul och jag är inte ens i närheten klar med julklapparna.

Tomteland var jätte mysigt igår, det snöade stora flingor hela dagen. Men på slutet blev både Maximilian och hans kompis som var med kalla och frusna efter att ha varit ute i 4 timmar. Så då var det skönt att sätta sig på bussen och åka hem.

Kram /Marit

9 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Grattis till vinnarna, de är verkligen fina de där skyltarna!

Kram Lisa

Ida sa...

Vad härligt att det blev en lyckad utflykt. Vad tacksamma vinnarna måste vara för så fina skyltar. Jag hoppas på bättre lycka nästa gång=) Vad kul att du kan engagera din familj i ditt bloggande. Mina familjemedlemmar är ju inte direkt entusiastiska över den tid jag tillbringar vid min egen och alla andras bloggar=)
Ha det så underbart.
Kramar Ida

Sara Mårtensson sa...

Grattis till vinnarna!!
Söt lottdragar kille ;-)
Kram Sara

Penseldraget sa...

hej vilken fin blogg du har...varit och kikat runt lite..fina skrin och skyltar...kag älskar oxo att måla på allt =)
kika in hos mig om du har lust.
kram pia

Hagbacken sa...

Men OJ, vilken överraskning..det bara högg till i hjärtat på mig då jag såg MITT namn...tusen, tusen tack! Ska maila adress direkt//Kram Linda

me and alice sa...

Hej Marit!
Grattis till dom lyckliga vinnarna!!
Har ni varit på tomteland!! Kul! Det var nog 8-9 år sedan vi var där...
Kram Susanne

fröken Sätterlund ✯ sa...

Gratulerar vinnarna och vill samtidigt passa på att säga att du har en utmaning hos mig, om du känner för det! :)
Kram Therese

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad roligt att du antar utmaningen. Jag vill köpa en skylt men kan du skriva välkommen i grått på den? Det skulle bli en perfekt julklapp :)
Vill köpa en till mig själv också sen till ord. men det kan vi ta senare.
ha det gott,
Kram Therese

Penseldraget sa...

hej
och tack snälla för dom varma orden...=) ja visst hat jag tur som har en egen snickare...jag skulle gärna dela med mig om de gick...men jag får ju inte trötta ut karln =) jo de finns lite i skallen och du tillverkar ju själv jätte fina saker...så jag antar de finns en hel del hos dig oxo..lägger till dig på min lista om de går bra ?
kram pia