torsdag 18 december 2008

Gruvgatan 13, del2

Här kommer dom sista bilderna från Gruvgatan 13.





Jag avslutar bilderna med en underbar Tolix-stol. En sådan pall står högt upp på min önskelista. Visst är dom läckra?

Jag vill tacka er alla som läser min blogg och ni som skriver gulliga kommentarer. Jag läser varenda ett, ibland flera gånger. Och jag blir lika glad varje gång.
Inte trodde jag när jag startade bloggen för bara ett par månader sen att jag skulle ha nästan 150 läsare/dag. Tusen tack

Nästa gång ska ni få se våra julkort.

Kram /Marit




6 kommentarer:

Anonym sa...

Neej,det här kallar jag för tortyr!
Bara rycker i shopping nerven!
Tack igen då!=)
Kram Erika

Hem och Lycka sa...

Oooo, kan du tänka dig hur det kändes när jag och maken var utanför Gruvgatan och fick stå med näsorna mot skyltfönstret för att det var semesterstängt? (tror jag)

kram

Anonym sa...

Måste bara berätta att jag gick på samma nit i sommras!
Har velat besöka Gruvg. över ett år och när jag äntligen var där stod jag som föregående med näsan mot fönsterrutan.=( Men sambon däremot hade världens leende.Vi hade ju sparat en massa pengar!=)
Kram igen/Erika

fröken Sätterlund ✯ sa...

Hej! Hur blev det med skylten? Beställde jag en välkommen eller hur gjorde jag? Hoppas allt är bra med er.
Kram Therese

Marie sa...

Suck, bara en massa ljuvliga butiker i Dalarna!!!!! Min mamma var på Gruvgatan i somras och hon har berättat hur otroligt fin butiken var. Nä, till sommaren får det nog bli en tur och då kommer jag förbi hos dig och fikar!!!!

Ha en trevlig helg Marit!
Kramar Marie

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken ljuvlig butik !!
Du, om du har vägarna förbi dit snart, kan du kolla vad den kostar den där tavlan som syns på väggen , som ett slags linneduk där det står Amor Vicit Omnia på..den har fransar runt omkring, den var riktigt fin..
Japp, du har så rätt angående mitt projekt i vardagsrummet, lite infällda fönster...nu gäller det bara att bearbeta karln i huset...
Kraam Anette