torsdag 30 oktober 2008

Snygging

Lampan i det förra inlägget fick inte följa med mig hem från Stockholm, men det fick den här snyggingen från Nordal.


Den ska få lysa upp på mitt skrivbord när jag sitter och bloggar eller pysslar med nåt annat på dom mörka vinterkvällarna.


Visst är den ståtlig?

I onsdagskväll var jag på inspirations kväll på Lavendel och romantik , en butik i stan som har ett jätte härligt utbud av både nytt och gammalt.
Vi fick lära oss hur man gör arrangemang av höst blommor, jätte kul. Och självklart blev det även lite shopping. Det får ni se nästa gång.

Kram

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Riktigt snygg lampa! kram

MammaRebecca sa...

Ja den va ju skit snygg juu:)

Hanna & Hugo sa...

Är sååå avundsjuk på din vackra lampa =) Kramisar Maria

Anonym sa...

Hej Vännen!!
Riktigt fin lampa! Ångrar lite att jsg inte beställde en jag med... Tycker du gjort ett jättebra jobb med bloggen!! är ofta in å kikar å får lite inspiration!! Puss å Kram Mia

Anonym sa...

Lampan e verkligen vacker!!
Vi har en nääästan likadan, fast vår kommer från ikea ;)

Anonym sa...

Lampan e verkligen vacker!!
Vi har en nääästan likadan, fast vår kommer från ikea ;)