måndag 20 oktober 2008

Loppisfynd

Nu ska ni få se lite loppisfynd som jag hittat under sommaren. Den här korgstolen kostade mig 75kr. Vad tror ni, ska den bli vit eller ljusgrå? Och tidnings lådan tyckte jag skulle bli jätte fin till. Jag vet inte riktigt vad den använts till. Men man ser att det finns en historia bakom.

Den här regisörsstolen föll jag handlöst för, och för en hundring målad och klar så var det inga tvivel om att den skulle följa med mig hem.

Lyktan är så himla fin i zink, 20 pix :)



Och här är den, den underbara flaskhållaren från en tid långt tillbaka. Den är rostig och perfekt. Flaskorna var med i köpet för 80 kr, man ser att dom är riktigt gamla. Vichyvatten står det på en av dom. Jag bara älskar den. Den står just nu ovanpå tv-skåpet så att man kan titta på den så ofta man vill.

Hoppas ni haft en skön helg, snart ska jag åka till Indiska och titta på överkastet som kullan pullan tipsade om.

Kram på er

11 kommentarer:

A home far away sa...

Underbara saker du fyndat, älskar glasen helt underbara!

Kram Gunilla i Singapore

Hanna & Hugo sa...

Ja vilka fynd du gjort i sommar!!
Jag får väll säga som du sa, "helt i min smak, den där stolen skulle jag velat köpt också. Måste nog leta på lappen så vi kan göra ett nytt besök... Eller? Kram M

Inspiration i vitt sa...

Vilka fina fynd du gjort på loppis gillade dina två stolar jättemycket.
Dina vita skrin är oxå så fina.
Kram/Ingela.

me and alice sa...

Gomorron Marit!
Åh måste du sukta mig med ditt flaskställ! *fniss*
Är det säkert att du inte tröttnat på det än??!!
Du är en riktig fyndmajja du! Jättehärliga stolar...
kram Susanne

mig & alice sa...

Hallå där. Var har du varit på för ljuvlig loppis och hittat såna fynd??

Flaskhållaren med flaskor i kan få flytta hem till mig när du tröttnar på den ;-).

Jag tycker du ska måla korgstolen i din ljuvliga gråa färg...du vet vem jag menar ;-)
Snygg mot allt det vita.

Ha det bäst stumpan.
Kraaam
Melinda

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen!
Ursäkta att jag inte svarade, dig på en gång men givetvis får du länka mig.Ha en mysig dag.
Kramis Tess

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad fina saker! Sådant kan man vara glad över ett bra tag:)
Kram Lallis

Marie sa...

Oj, vilka superfynd du har gjort! Jag gillar allt och särskilt den underbara flaskhållaren, ljuvlig!

Du undrade vart jag köpt prismorna som jag använt till mitt pyssel. De är köpte lite här och där, men en del har jag köpt på Panduro.

Kram Marie

carina sa...

Vilken fin flaskhållare .
möblerna till lilla kanin blev så fina i vitt åxå

sexy sa...

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,A片,A片,情趣用品,A片,情趣用品,A片,情趣用品,a片,情趣用品A片,A片,AV女優,色情,成人,做愛,情色,AIO,視訊聊天室,SEX,聊天室,自拍,AV,情色,成人,情色,aio,sex,成人,情色免費A片,美女視訊,情色交友,免費AV,色情網站,辣妹視訊,美女交友,色情影片,成人影片,成人網站,H漫,18成人,成人圖片,成人漫畫,情色網,日本A片,免費A片下載,性愛情色文學,色情A片,A片下載,色情遊戲,色情影片,色情聊天室,情色電影,免費視訊,免費視訊聊天,免費視訊聊天室,一葉情貼圖片區,情色視訊,免費成人影片,視訊交友,視訊聊天,言情小說,愛情小說,AV片,A漫,AVDVD,情色論壇,視訊美女,AV成人網,成人交友,成人電影,成人貼圖,成人小說,成人文章,成人圖片區,成人遊戲,愛情公寓,情色貼圖,色情小說,情色小說,成人論壇A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖

Anonym sa...

The first question many people have about links london one way links is why are they so important.If you links of london compared two websites that had exactly the links jewellery same content but one of them had one hundred one way links versus none on the other site links of london uk you would see that the site with one way links had a much better cheap links of london ranking with each search engine. links of london bracelet The primary reason for this is there is no reason for one site links of london charms to link to another without a reciprocating link other than that links of london watches site determines that the website is an authority on it's given niche links of london rings A one way link is when a website links to another site without links of london necklaces asking for a reciprocal link back.