fredag 27 maj 2011

Grönt är skönt....igen

Linne/Åhléns, Byxor/Åhléns, Skor/Scorett


Hej på er.

En skön Fredag då jag jobbat halvdag, fått brynen och fransarna färgade, klippt Levis hos frisören och storhandlat.
Visar ett nytt linne idag från Åhléns. Känns liksom mjuk, följsam och lyxig i kvalitén. Jag märker att det är mycket mode och kläder nu. Vill ni se det? Bloggen följer ju liksom mitt eget humör och intresse för tillfället och eftersom det inte sker så stora förändringar här hemma så är det mest kläder som snurrar i huvudet.

Vad vill ni se här på bloggen?

Skriv gärna så jag vet vad som intresserar er mest. Har jag glömt att visa nåt eller är det nåt ni vill se igen? Shoot!

Förresten är det bara jag som har problem att kommentera hos andra när man är inloggad, eller är det flera. Har försökt kommentera hos flera av er men det går inte......

Kram /Marit



Tillägg: Norrgården i Falun har 50% rabatt på deras Sturehofskrukor i helgen och 20% på alla möbler, tipselitips bara inför morsdag på Söndag;)

10 kommentarer:

fem barns mamma sa...

Gillar bloggen som den är, tycker att innehavaren ska trivas med innehållet:-), då blir det personligt och äkta!

Har varit halvtokig på blogger ett tag, men fick tipset att inte kryssa i lilla rutan (fortsätt vara inloggad) när jag loggade in och nu funkar det igen!

Kram Emma

Villa Hemma sa...

Tjena snygging!

Jag gillar din blogg precis som den är, kul blanding och det känns att du bloggar "efter humör". Älskar din stil.

Kika in till mig, där händer det saker på "inredningsfronten".... *hemlig*

kraaaam

Anonym sa...

Hejsan!

Är dålig på att kommentera men jag läser din blogg dagligen. Jag tycker att du har en perfekt blandning av mode, inredning och tips om roliga saker. Tack förresten för tipset om finfina kryddpinnar:-)

Alltså, fortsätt i samma stil - du ger otroligt mycket inspiration!

Kram Anna

Sanna sa...

Så snyggt!Men du är nog snygg i allt du! :) Gillar både mode och inredning- och allt som är vackert. Gillar din blogg då du bloggar om lite olika saker och alltid har så fina bilder.
Kram,S

Radhusdrömmar sa...

Jag gillar både inredning och kläder och köper ganska mycket av bägge, så fortsätt som du gör med lite kombination av både.

Ha en fortsatt fin helg!

Kram

Flickan på landet sa...

Gillar att läsa bloggar med både kläder och inredning..=) Inspiration & tips är aldrig fel!!

Blogger tycks strula just nu..

Ha en skön helg =)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Som jag svurit på blogger senaste veckorna.. hoppas dom rättar till felet snart! Någon har skrivit att man kan klicka ur rutan "fortsätt vara inloggad"
På vissa fungerar det, andra inte.
Ha en fortsatt bra kväll!
Fina kläder förresten!

n o r d i n g å r d e n sa...

Du var ursnygg i det gröna linnet! Ja, jag kan heller inte lämna kommentarer och vara inloggad i kväll, jag tycker det är ngt trassel med blogger varje vecka nu på olika sätt, undrar om vi mister alla bloggar snart, man kan ju undra... Mari på Nordingården

n o r d i n g å r d e n sa...

Hm, bara därför kunde man helt plötsligt vara inloggad=)

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej snygging!

Allt bra hoppas jag!

Om två veckor åker vi till dalarna och ska passa på att fira vår bröllopsdag på tumanhand på lördagen när mamma tar kidsen. En vacker herrgård/hotell i krokarna med mysig miljö, god mat och nån typ av badmöjlighet med bubbelpool eller bastu vore mysigt. har du nåt att rekommendera? Sitter och googlar på nätet, men inte helt lätt så gärna nån rekommendation om du orkar.

Kraaaam! Mia