fredag 11 februari 2011

Dagens

Skön stortröja/ Manges
Kavaj/ HM
Byxor/Åhléns
Skor/Nilsson

Rotade i Manges garderob och hittade den här lite större randiga tröjan idag, rullade upp ärmarna på kavajen så att de långa ärmarna på tröjan fick hänga fram.
Men jag höll på att inte ta mig till jobbet imorse. Jag och pojkarna satt tokfast i snön. Jag fick ringa hem Mange från jobbet och hämta ut grannen för att ta mig loss.
.
Ikväll har vi ätit världens godaste fisk soppa, jag lovar att dela med mig av receptet sen. Nu tillbaks till vinglaset ;)
.
Kram /Marit

2 kommentarer:

ansku sa...

Hej söta du,

Klart vi kan göra bytesaffär =) !!Inte att jag behöver nån mer påslakan, men är svag för vissa märken, hihi.. ;D

Kram på dig /Ansku

Industri house sa...

Hej Marit!! Ska bli spännande att få receptet på den goda fisksoppan!
Alltid kul med något nytt recept.
Ha en rilktigt fin söndag, kram jessica.