onsdag 19 januari 2011

www.Elle.se


Som ni redan vet så älskar jag illustrationer, allra helst modeillustrationer. Och de jag har hemma från Liselotte Watkins har jag köpt genom Elle tidningen. Nu kan man återigen köpa numrerade exemplar tryckta på akvarellpapper gjprda av Liselotte. Bilderna är i stl 30*40 cm och kostar 2300:-/st om du är prenumerant. Ord pris är 4000:- Du hittar dom här.
.
MEN! Mitt nyårslöfte är att jag ska börja spara och inte shoppa så himla mycket. Inte lätt när det kliar i fingrarna när jag ser sånt här.
.
Men mitt andra löfte går det bättre med. Jag och chefen lunchtränar flera gånger i veckan:) Alltid nåt va?
Kram /Marit

4 kommentarer:

Tulipa sa...

Så snygga!

Verkligen något extra att sätta på väggen!

Lunchträning är väl perfekt, då är det ju dessutom avklarat innan kvällen!

Och duktig känner man sig!

Kram Mariette

Levis o Vilda sa...

Duktiga du som tränar, det är verkligen NÅT. Och det finns fler som skulle behöva hålla igen på shoppingen, men fyyy va tråååkigt...

Ha en bra kväll!

Kram Mia

BelovedbyLinda sa...

Vilka snygga modeillustrationer!! Japp hålla igen shoppingen ett litet tag är mitt nyårslöfte med men det är sååå svårt ;)

Ha en go kväll!

Kram Linda

Radhusdrömmar sa...

Jättefina, förstår att du blir sugen.

Ha en fin helg!