fredag 26 mars 2010

Vinnaren

Tävlingen är avgjord. 139 st var med och tävlade.

Mange sa ett nummer......
Och vinnaren heter Ulrika Freby. Och det roliga är att jag vet vem det är. Stort grattis Ullis. Tacka Mange som drog ditt nummer. Jag har mailat dig.
.
Tack till alla som varit med och tävlat.



Jag får ganska många frågor om allt möjligt, vilket jag tycker är jätte roligt. Men om ni vill vara helt säkra på att få svar så maila mig. Jag svarar på alla mail. Det är inte alltid jag hinner se era frågor i kommentarerna, så jag hoppas ingen tycker jag är otrevlig som inte svarat.

Det var nån som frågade var jag köpt lampan ovanför sängen. Och den har jag gjort själv faktiskt. Och jag kan samtidigt avslöja att mitt hem ska vara med i en inredningsbok som heter Lev vackert som kommer ut till hösten. Och där i tipsar jag tex om hur jag har gjort den här lampan. Om nu tjejerna som gör boken tar med det, vi får se. Det är Petra och Ingela som gör en uppföljare på sin första bok, Romantiska hem.

Jätte roligt att få vara en av alla duktiga bloggare som är med. Men jag har foto-ångest. Eftersom vi bloggare fotar alla bilder själva till boken och jag är ju en glad amatör vad gäller fotningen. Hoppas dom duger, Iiiihhhh.
Nu. Foccacia, chevreost, honung och vin, mums.

Kram /Marit

7 kommentarer:

Livet på Sjögård sa...

Grattis till vinnaren!

Låter ju skojigt att du får vara med i boken, grattis till dej med! :)
Lampan är nog så fin, provade göra en liknande till min 8-åring men tjaa, borde nog ha fått öva några gånger först innan den slutliga är färdig... ;)

malin sa...

härlig blogg! kommer helt klart börja följa :)

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Flott lampe i en herlig blogg!
-E-

Mitt skabbiga chica hus sa...

Näää, vad ska jag nu göra med mina valkiga händer då...? Vilken tur att jag införskaffat en lovely handkräm från Isabella Smith:o)

Älskar lampan, och supergrattis till boken. Vad roligt!!! Nu ska jag dränka mina sorger i ett glas rött över att solsidan utgick denna vecka...

Todeloo
Mia

VITA NYANSER sa...

Jag förstår din fotoångest, phu, det är inte lätt. Men du tar superfina bilder till bloggen, så det där fixar du. Skillnaden är ju att det ska vara i en bok, det är så definitivt... sen ska ju helst solen skina, vara nystädat, få tid, styla rätt och sen fota, phu, det är mycket som ska stämma = )!

Här fortsätter fotningen om solen kommer fram, ska komplettera med lite bilder.

Ha det bra!
Kram L-L

Vindsverkstan sa...

Ett stort grattis till vinnaren!
Tack Marit för att vi fick vara med.
Ha en trevlig helg önskar Anna på Vindsverkstan.

Anonym sa...

Fan vad kul att JAG vann, vilken bra födelsedags present! Tusen tack Mange!! kom gärna förbi imorgon. kram kram