lördag 13 mars 2010

Alvhem

Inredarna på Alvhem tycker också om jeans på väggen

Hej alla underbara

Tack för alla kommentarer och mail jag har fått angående reportaget. Ni gör mig så himla glad, jag vill att ni ska veta det.
Jag var hemma hos Magda igår kväll och fick se bilderna. Och om det är möjligt så går jag nu och ler ännu mer. Dom är sååå fina. Jag är nöjd med precis allting. Jag har fått tillåtelse att visa några stycken på bloggen. Men jag väntar tills jag vet vilken tidning det blir så får ni se dom samtidigt. Och om det blir den som Magda tror så blir det min favorit, hoppas hoppas
.
Kikade in på ett av mina stora inspirations ställen, Alvhem. Och hittade ett jätte vackert hem. Precis en sådan där cacao affisch har jag haft en gång i tiden, men jag vet faktiskt inte alls var den tagit vägen. Jag kanske har gett bort den till nån, synd.
.
Ha en skön Lördag gott folk.
Kram /Marit

6 kommentarer:

purple area sa...

Kul, jag fastnade också för just de här bilderna, jättefint!!

Vintage House sa...

Underbara bilder och det ska bli så kul att få se ditt hem:)
ha en härlig söndag
kram
sandra

Jenny sa...

Hej Marit!
Jättesnygga bilder!

Vad kul med reportaget, har precis läst ditt inlägg om det!
Ser fram emot att få se mer av ditt vackra hem i en tidning sen:)

Ha en härlig söndag!

Kram Jenny

Anna sa...

Hej Marit!
Har precis hittat till din blogg och den visade sej ju innehålla en massa godbitar:)
Vad roligt med ett reportage! Ser fram emot att få läsa tidningen sen!
Kram/Anna

vitagavlar.blogspot.com sa...

Ja, på Alvhems sida brukar jag oxå kika. De har verkligen inspirerande bilder precis som du:-)!!
/Lisa

Anonym sa...

Hej fina vän:)

Tänkte bara göra ett avtryck, din blogg är absolut en av de allra bästa.
Bjuder du på kaffe nån dag om vi dyker upp, kanske i samband när vi är hos dina grannar:)
Cornelia pratar om er!

Kram J Roman