lördag 3 januari 2009

Julklappar i efterskott.... till mig själv

Oj vad bröllopet var vackert, mina tårar började rulla på kinderna redan när Mats kom bärande på sin Fia i famnen in i kyrkan. Sen fortsatte dom rulla genom hela bröllopet..... Tack kära Fia och Mats för att vi fick vara med på eran underbara dag. Mitt hår var lockigt och fint, jag brände alltså inte av det;) och ingen såg att klänningen hade haft hål i sig dagen före.

I Tisdags hade Melinda en vip dag i sin härliga butik, och hon hade bjudit dit Eva från Smultrongården som hade med sig kläder från Odd molly. Jag kunde inte hålla plånboken i styr fastän jag hade påmint mig själv om att julen har precis har varit. Men jag ursäktade mig med att en belöning är jag väl värd när jag lyckats gå ner alla kilon efter min sista graviditet. Så 2 vackra blusar hade jag med mig i kassen hem (Karln vet bara om 1) hi hi.



Dom är hur fina som helst, den här blåa är så snygg till blå-jeans. Har ni inte provat några kläder från Odd molly förut så tycker jag absolut att ni ska göra det. Underbar kvalité och jätte sköna och smickrande för figuren. Och så tycker jag det känns extra bra att sponsra svensk design.
Tack igen till er alla som är in till mig och alla som skriver en liten rad, jag blir så glad ska ni veta.
Många kramar /Marit

13 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad härligt det låter med bröllop!
Blusarna är helt fantastiska, den blå är en riktig Lisablus så....

Kram Lisa

Adoridarling sa...

Vad bra, då återkommer jag med en beställning när vi, som sagt, är överens om vad det ska stå=)

Jag älskar Odd Molly, köpte den vita blusen fast i rött här före jul, den är helt perfekt då jag INTE gått ner mina gravvokilon!!!
kram

Anonym sa...

Det låter som bröllopet var underbart. Du har mycket bra smak! Jag har dessa båda blusar jag med!
Kram A-S

Grip dagen sa...

Tenk alt arbeidet en mor har før jul... Selfølgelig må hun få en belønning etterpå!
Det var noen riktig fine bluser du kjøpte!
Jeg har visst også vært snill pike, for jeg fikk også 2 nye bluser idag! En med kort arm, og en med lang arm. Nydelige!
Det er gøy å komme hjem med noe nytt!
Ha det fint!
Klem Marit

Hemmalycka sa...

Visst é Odd Molly kläder snygga. Önskar man hade råd med flera bara :)
Kram hela dan
Åsa

Anonym sa...

Hej älskade du!!!
Lovade att skriva en rad så nu gör jag det. Vilka fina toppar du har köpt, det var du absolut värd! Hoppas ni kan komma upp nästa helg, vore jätteskoj=)
Du ser, nu blev d till och med mer än en rad;) Puss å Kram Mia

Mjuka sa...

Odd molly är min favorit!! Handlar ibland,men har inte råd med det allra finaste!! Ha en bra dag
kram Malin

Hanna & Hugo sa...

Visst är man nöjd med sina köp =)
Så underbart...
Inser att man borde städa ur sin garderob å bara ha sånt man verkligen gillar... Har så mycket gammalt som jag borde ta bort...
Kramar Maria

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att det blev ett så fint bröllop. Du hittade så fina saker. Är sugen på en av de vita och röda blusarna Eva hade med sig men hon hade den inte i min storlek så jag funderar på att beställa den. Ska kolla på rean här hemma först. Såg att de hade 30% på Odd Molly.

Kramar Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Det är Solblomman som har 30%, men bara i butiken här i Leksand inte i Borlänge. Tänkte åka dit på måndag, såg inte annonsen förrän i kväll så jag vet inte hur mycket de har kvar.

Kramar Ullis

Mia sa...

Nu är jag tillbaka igen efter en seg magsjuka. Jag har en del att "ta igen" i bloggvärlden så jag önskar en trevlig kommande vecka och hoppar in i din blogg igen.

Kram Mia

Hem och Lycka sa...

Skulle mer än gärna vilja köpa nåt Odd Molly plagg, har inte riktigt tillåtit plånboken att öppnas till det men när jag börjar jobba så..

kram

Anonym sa...

Stort grattis till den nya trivselvikten.Bra jobbat!!
Kramis Erika