tisdag 8 maj 2012

Emine Sander

Alltså, jag är en människa som tycker om vackra ting i livet. Det kan vara en illustration, ett smycke, ett klädesplagg eller en människa. Som denna kvinna, Emine Sander.

Hon är bland det vackraste jag sett, nästan magiskt vacker. Hon är mörk, kurvig, cool och har stil. Emine jobbar som moderedaktör på herr tidningen Cafe. Jag tycker dessutom hon verkar vara sådär lagomt galen som jag själv är. Känns nästan som om att jag vill bli polare med henne, knäppt va? :-) Men jag tror vi skulle ha skoj. Jag kan nog bli inspirerad av nästan vad som helst ja.

Kram /Marit

9 kommentarer:

Spets och Silver sa...

Haha, jag trodde först det VAR DU!! Ni är ju jättelika.

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Hon må va vacker, men sen är det nog inget mer med det. Min släkting har jobbat för henne...och det va inga roliga historier man fick höra...tyvärr =(

Ja, jag väljer att vara anonym för att inte förstöra för ovannämnda släkt =)


Ha en vacker dag!

Fröken Gredelin sa...

Och jag har inspirerats av just dig idag! Inlägget: http://frokengredelin.blogspot.se/2012/05/om-att-inspireras-av-marit.html#comment-form

//Tanja

Anonym sa...

Härliga Marit! Vad hette det du åt som gjorde underverk för håret och naglar och fick ditt hår att växa som ogräs (: puss!!Sofie

Marits vita skrin sa...

Du menar silical el hette det silicea???
Fick håret att växa som attan, värre var det med naglarna som förblev svaga och skivade :-)

Kram/ marit

Marits vita skrin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hon kommer inte i närheten av dig Marit! Den mörka skönheten från Gustafs ;)

Marits vita skrin sa...

Oj, tack anonym för den kopmlimangen:-)

Och till dig andra anonym: Va trist, jag som trodde hon var cool. Aja, får väl lära ná lite vett då ;-)

Kram /Marit

Anonym sa...

Ja precis, det skulle du kunna göra. En kulla med lite tag i skulle nog inte göra skada... MEN, sägas skall att alla vi kan ju ändra oss, och det kanske hon oxå gjort =)

Anonym igen (jag tycker det är skit pinsamt att skriva anonymt, men som jag sagt innan. Jag vill inte sabba något)

Ha en lövly dag!