måndag 9 augusti 2010

Bloppis

Det var minsann rykande åtgång på bloppisen. Det som finns kvar är lampkjolarna och flaskstället. Allt det andra är sålt.
Jag har setat hela kvällen och svarat på era mail. Det var många av er som blev utan saker. Jag har nog fler saker i gömmorna som ska säljas. Håll ögonen öppna, det blir nog fler bloppisar framöver. Vad roligt med så mycket positiv respons.
.
Hej på er.

.Typiskt att blogger ska vara extra seg och långsam när jag ska ladda in många bilder.
Hur som helst. Nu kör vi. En stor charmig och lite sliten kista i en snygg dovt blå färg. 400:- Såld


En liten tallrikshylla. Passar perfekt på barnrummet. Det fattas dock en liten kil på ena sidan. Men det kan den händige fixa lätt. 100:- Såld


Rostiga bokstäver. Det finns 2 st M och ett & tecken. 50:- /st Sålda

Ett litet plåt skåp som jag tänkte sätta in ett hönsnät i, men som aldrig blev av.
50:- Såld


En lång kedja med nypor. Alldeles oanvänd. 70:- Såld


2 st handsydda lampkjolar. En lite mindre än den andra. 50:- /st



ett par vit målade gamla skoläster. Såg ni förretsen vad Johanna, Vintage gjorde med sina.
50:- Såld


En liten fågelbur. 40:- Såld





Ett gammalt flaskställ med orginal flaskor. 250:-


En gammal hatt hylla med pinnar upptill. Passar utmärkt med ankarkrokar under.
90:- Såld


En hängstol att hänga på verandan eller varför inte inomhus i taket.
100:- Såld



Och slutligen 2 gamla stolar. Lite slitna i färgen men det gör dom bara ännu charmigare.
100:-/st Sålda

.
Om du är intresserad av nånting skicka mig ett mail: Maritsvitaskrin@live.se
Det är först till kvarn som gäller och jag skickar antingen med post eller bussgods. Eller om ni bor i närheten så får ni gärna komma och hämta.
.

Kram /Marit

Tillägg: redan flera mail. Vad roligt. Nu går jag och lägger mig och jobbar sent imorgon. Men svarar på era mail imorgon kväll.

4 kommentarer:

Frida Bieberbach sa...

Hej där!

Ingen dålig bloppis!
Det är ju perfekt att sälja sånt som man inte använder... och få en anledning att unna sig något nytt!

Har mailat dig ; )

Vänliga hälsningar Frida

Tigris Predikantan sa...

Fastnade för hängstolen!!! Vore jag inte anonym kulle jag handla på stört!
:)

Engelska Villan sa...

Ojojoj! Vilka fina grejer!! Bra loppispriser oxå!
Jag skickar mail direkt.
Kram Anna

Lilla huset på prärien sa...

Oj så mycket fint du har haft till försäljning! Men skönt också att bli av med lite saker hemifrån. Jag får nog också ta och fixa till lite loppis här hemma snart... har ju massor av saker jag borde göra mig av med!