fredag 9 april 2010

Snart....




Snart kan jag ta på mig den kära skinnjackan i mc-modell och trenchen. Skinnjackan är super fin till flickiga klänningar och kjolar och Trenchcoaten matchar jag med slitna jeans. En mix av tufft och ljuvt helt enkelt.
Tyvärr så är det är kallt på morgonen när vi åker till dagis och jobbet, så vinterjackan åker fortfarande på. Men snart så...... Jag längtar.
.
Nu tror vi att vi bestämt oss för vilken sten vi vill ha. Nu ska vi bara hitta på den också. Är extra glad över att Mange också föll för mitt förslag.
Kram /Marit

8 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej,
så snyggt med mc jacka:)
Undrar var du har köpt de små krokarna är ute efter sådana??
kram
och en mysig helg till dig
sandra

kjersti sa...

Hihi, begynte med mine vårjakker for noen uker siden jeg... Da hadde jeg rett og slett fått nok!
Men så dro jeg jo på meg en forkjølelse også, så det spørs nok hvor lurt det var;) Tålmodighet har jeg nemlig ikke...

Men det er klart du skal ha en smeg vennen, hadde passet perfekt inn hos deg:)
Vårt står for øyeblikket mitt i stua, ettersom vi maler veggene. Gleder meg til å få alt på plass.
Nå har jeg akkurat malt min nye kjøkkenøy hvit, med drivved benkelate, ble veldig fint:)

Ønsker deg og dine en fiiin helg, Marit!
Varm klem fra meg

Jenny sa...

Min vårjacka har redan åkt fram, men jag fryser som attan på morgonen, men det skiter jag i! Jag är SÅ trött på vinterjackan nu så den har blivit inlåst i garderoben!

Ha en bra helg!
Kram jenny

Villa Hemma sa...

tjena

Jag har vårjacka med tjocktröja under :D

Uteköket har jag snickrat ihop av brädor. Hör av dig om du är sugen på snabb-beskrivning.

kram o trevlig helg

Vintage House sa...

Tack för hjälpen:)
ja de är både till och utanför garderoben..
kram
sandra

Anonym sa...

Hej snygging!

Kikar in och ser att jag missat en massa inlägg igen. Du är jätteduktig vännen och din blogg och erat hem är så fint och personligt. Till skillnad mot en massa andra bloggerskors. ha ha.. ;-)

Puss och kram och ♥ till dej! /Carro

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Jag har redan trotsat kylan och hängt undan min vinterjacka ;) Fick nog helt enkelt hihi!

Hoppas helgen varit skön, kram madde!

Sanna sa...

Snygg jacka!Jag använder redan min skinnjacka med en tunn tröja under. Idag har det varit +10 här hos oss.
Kram