fredag 18 februari 2011

Dagens, en prickig

Här ser man min lilla tatuering, jag är nästan lite kär i den. Tycker den är så söt:)
Tunika/Åhléns
Byxa/Lindex (gamla)
Skor/Nilsson


.
Jag tycker om prickiga kläder, och den här tunna tunikan känns helt rätt. Den är avskuren under brösten vilket får en att se smalare ut:)
Jag har varit hos fiskhandlárn och köpt färsk lax, det gör jag ju nästan varje Fredag. Idag hade han nån som var fylld med nån god gorgonzola creme. Till det blir det en quinoasallad och ett (läs 3) glas vitt.


Kram /Marit

10 kommentarer:

Anonym sa...

Du passar jättebra i tunikan, och prickigt är ju såå fint! Ha en härlig fredagskväll och njuuut av vinet (själv är jag gravid så det blir nog saft ;)
Kram!

Emmeli R sa...

Du ser fin fin ut !!!
Tatueringen e superfin, jag ska sj best'lla tid imorgon jag skriva in barnens namn ..

kram emmeli R

Signe 1 sa...

hej sötis!! ha en fab kväll med ditt glas vita!:-)

kramis s

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Jättefin och den passar väldigt fint på dig! :)) Såå fint att se din härlig tatuering.

Ha en skön kväll och hoppas maten o vinet smakade gott. :)

enteskedvardag sa...

Toppenfina prickar!! Trevlig kväll med god fisk o vitt.

kram Lotta

enteskedvardag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jordgubbar med mjölk sa...

Vilken pudding! ;) Tatueringen passar dig tycker jag!

Hihi ja det var kanske inte så svårt att ana vad jag hade för planer, behövde hitta modet bara!

Nu har jag avnjutit en riktig vräkarkväll med glass, vitt vin, ost och godis och en riktig snyftarfilm; Dear John. Mannen är på middag på annat håll så då får man unna sig lite extra. Lax hade jag gärna tagit också!

Hoppas du får en skön helg, kanske nåt loppisfynd hittas? Jag tror jag gör en repa imorgon!

Kram M

Olga sa...

me encantan los lunares, es muy bonito!!!

Hvita Villan sa...

Ja din tatuering är verkligen jättefin!

Hoppas du får en lika god middag med vin ikväll. ; )

Kram Lizette

Anonym sa...

Va fin du är Marit o va smal du ser ut!!!
kram J.S