söndag 18 oktober 2009

Kjerstis lykke


Tusen tack för alla kommetarer från er. Jätte kul att få veta lite vilka ni är som kikar in hos mig. Känns som om vi alla är lite lika på nåt sätt ;)
Idag vill jag tipsa om en ny funnen blogg. Kjersti från Norge skrev en kommentar hos mig. Och det gjorde att jag hittade tillbaka till henne och hennes jätte fina inspirerande blogg. Hon har en blandning av gammalt, nytt, nött och rufft i sitt hem. Jag märkte på en gång att vi hade samma smak och tyckte lika om mycket.
Även hon gillar kläder och mode, och flera detaljer som dyker upp hos henne finns i mitt eget hem. Kika in hennes blogg, Kjerstis lykke

Det är så roligt att hitta likasinnade "vänner" på nätet.
Kram /Marit

12 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Tack för bloggtipset, ser ut att vara en jättefin blogg så jag ska ta en titt.

kram

Engelska Villan sa...

Mhm!! Jag ska genast kolla in det tipset :) Kul!!
Kram Anna

sara på hedepipan sa...

Ååååå... Jag skulle vilja ha en sådann bil till barnen.
Ska kolla in kersti blogg, snällt av dig att rekomendera hennes, fint gjort.
kram sara

Brunkullan sa...

Jag läser din blogg också såklart:)
Gillar den skarpt!

Den du tipsar om ser också ut att kunna bli en favorit!
Susanne

Signe 1 sa...

Ja hennes blogg är superfin verkligen!:) Sen så ler jag lite åt din beskrivning om dig själv i förra inlägget. Vi verkar så otroligt lika i väldigt mycket;-). Samma musiksmak har vi ju oxå!!:-) Kram på dig!

In my house sa...

Hallooooo, Jag kikar in till dig,,,, men de vet du redan =)
Älskar oxå hennes Blogg...Min stil oxå som du säger!

Ha de gottit kram j

Jenny sa...

Hej Marit!
Tack för din goa kommentar hos mig!

Kjerstis blogg har jag inte besökt, tack för tipset, ska genast kika in hos henne:)

Ha en bra start på veckan!

kramis Jenny

Designe sa...

Så fin blogg hon har och det har du med! Kul att du oxå har ett skåp på gång och renoverar! Låset i mitt övre skåp fungerar inte, nyckeln finns men det går inte att låsa men man kan trycka igen skåpet. Till mitt undre skåp finns ingen nyckel menjag hoppas hitta en liknande :) Har försökt få loss en färgflaga för att ta med till färgaffären men den jag fick loss var för liten, det blev bara splitter då jag skulle försöka få loss så nu chansar jag :)
Kul att du tittade in hos mig! Kram

Bygatan sa...

Ja hon skrev hos mig också så jag kikade in, såå fint!

Underbart skåp du köpt! Vilken tur att få handla "bakom kulisserna", fniss*

Ha det gott! Kram Lena

Nettan sa...

Ser himlans fint ut..skall genast kika in, tackar för tipset!!!
Kram Nettan

Dona blogg sa...

Åh, dit måste jag genast ila :)
Tack för tipset.

Pernilla

Nordic Sence sa...

Hejsan!

Så roligt att hitta till din fina blogg..

Gillar också Kjerstis inredning..väldigt god smak!

Linda