måndag 12 oktober 2009

Dagens outfit...


Leopardtunika från Gina Tricot


...eller jag fuskar lite, den är från i Fredags. Jag tycker om det djurmönstrade modet lite. Trodde dock inte jag skulle köpa ett sånt stort plagg som en tunika. Tycker det räcker med en sjal eller så. Men jag gillade att den gick i svart och att den är transparent

Helgen har varit superskön och mysig. Man känner riktigt hur hösten är här. Jag älskar hösten och alla vackra färger. Även kläderna och modet är som snyggast på hösten tycker jag.
I helgen har jag plockat bort utemöblerna och parasollet. Städat i förrådet och planterat ljung. Myst med mina grabbar, träffat underbara vänner. Och jag har även hämtat hem min nya kära möbel från Norrgården. Ni får se den på Onsdag OM Mange har orkat bära in den från släpet med mig ;)

Kram /Marit

11 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Lika fin som alltid...så roligt när du bjuder på lite visning av kläder :)
Ha en underbar vecka,
Kram Malin

Lev Vackert sa...

Snygg tunika! Vi vill bara säga igen: Tack du rara för ditt mail med det glädjande "beskedet", vi blev verkligen så jätte glada! Ville oxå bara säga att vi skickat en liten inbjudan till vår dolda blogg, KRAM

Signe 1 sa...

Hello snygging! Kanonsnyggt och du med:-)!! Ha en finfin kväll, Kramen Sofia

Kullan Pullan sa...

Hej Marit!
Vilket härligt hem du har, ljust och skönt men ändå ruffigt och lite tufft. Jag har nyss klätt om en sittpall i leopard och den krockar sådär skönt med det andra i hemmet.
Kram Paula

Ett hus i vitt sa...

Åhh vad fint! Jag är inte så mycket för djurmönstrat men du passar verkligen jättebra i det! Gillar din hall jättemycket! Ha det gott! Kram, Anette

Gnistrande snö sa...

Så snyggt!
Tycker det är jättekul med de här klädinläggen, jag behöver inspiration på det området :-)
Jättefina kläder även i förra inlägget, måste nog ta mig en tur till Lindex.

Ha det fint!

Kram
Katarina

Bygatan sa...

En fullträff igen Marit! Jag gillar heller inte djurmönstrat så mycket men denna var helt rätt.

Kaklet blir troligtvis upp till fläkthöjd men över hela väggen, tror det kommer se "avhugget" ut bara vid spisen....vet inte riktigt jag..

Kramkram Lena

Två systrar sa...

läckert!! Och snygg matta ;-) Kram C&M

Nettan sa...

Snygg!! Kul att du börjat visa lite mode oxå..det är ju inte bara inredning som intresserar!;-)
Ä oxå en riktig höst människa å älskar att mysa i stickat med tänd brasa å stoora thekoppar!
Kram Nettan

Det ljuva livet i stan sa...

Wow, snygg cool brud! Gillar att du även har lite mode. Verkligen kul idé att ha dagens outfit och du har verkligen en skön stil, själv går man mest i jeans och tröja (inte så kul att se dagens outfit då kanske).

Kram Frida

Det ljuva livet i stan sa...

Wow, snygg och cool brud! Gillar idén med dagens outfit och du har verkligen en skön stil, själv har man mest jeans och tröja (inte så kul med dagens outfit då kanske)!

Kram Frida