onsdag 12 november 2008

Dubbel skolbänk

Idag har jag varit med om nåt jätte roligt, jag är så glad.
Jag kommer att berätta för er en annan dag.
Jag har också hunnit med att åka ett par mil och hämtat den här pjäsen.
En dubbel skolbänk som kommer att bli så vacker efter lite (mycket) vitfärg.
Den kommer att bli jätte bra till mina pojkar. Tänk er nån text på locket, kanske ABC... eller deras namn kanske. Vad tycker ni?
400:- gav jag för den. Ett kap tycker jag.

Bild lånad från Blocket.

Kram/Marit

4 kommentarer:

Ida sa...

Vilken potential. Tror också att den kommer att bli toppen med lite vit färg, precis som allt annat. Finns nog inte en möbel som inte passar i nyansen vit. Tycker att du gjorde ett fynd, 400:- var riktigt billigt. En väninna ville köpa en dubbel skolbänk men den skulle hon få betala 900:- för.
Ha en fortsatt underbar kväll. Kramar Ida

Mjuka sa...

Åh vilken dröm. Vi har en enkel, om det nu heter så :-)
Schysst pris också
kramkram M

Anonym sa...

wow den va häftig. När jag läste skolbänk tänkte jag en sån där med lock. Men det här var en riktigt gammal grej, såå häftig. T.o.m som den är nu, utan vitfärg tycker jag.
Du kan fynda du=)

Anonym sa...

Härlig möbel =)