onsdag 4 juli 2012

Semester



Inviger semestern med:
  • Nya slappa boyfriend jeans från Gina Tricot
  • Rea fyndade skor, Åhléns Wera.
  • Trötta små grabbar som somnar i soffan (myyys)
  • Gott vin, musslor, aioli, räkor, pestofylld lax och bubbel
  • Nya pocket böcker, älskar Alvtegen. Så spännande att man inte kan sluta läsa
  • Och ännu ett rea fynd som jag är nöjd med, en enkel svart klänning som är kortare fram än bak. Från Åhléns
  • Nyfärgade bryn och fransar, lyx.
Jag gillar att gå på semester mitt i veckan. Känns som att den blir länge då på nåt vis. Och lång är den må ni tro. Hela 5 veckor ska vi vara lediga. Längsta semestern hittills faktiskt.

Kram /Marit

11 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Hoppas du får en underbar semester. På mitt förra jobb bröt vi sem mitt i veckan och det tyckte jag var sååå bra. Kram Gabriella

House number 11 sa...

Underbart!
Ha en superhärlig semester!
Kramis

Livet i Fastarp sa...

Tipsar om bloppis. :)

/Malin

Jessica sa...

Fint collage, hoppas ni får en supermysig semester.
Det blev Rättvik för oss påväg till Idre.
Kram

Anonym sa...

Fantastiska böcker-jag slog precis ihop "Skugga". :-) Njut av lång härlig semester! Kram karolin

Marits vita skrin sa...

Jessica:
Vilken tur att ni tog Rättvik istället. För jag vette sjutton om vi hsr så många mysiga ställen i Borlänge..... :-/

Kram kram
Marit

JOLINE&MIO sa...

Hej Marit!! Hittade precis din blogg när jag sökte på "visual merchandiser" - det är något jag har kommit i underfund med att jag verkligen vill bli nu på senare dar. När man liksom kommer på sig själv med att ta egna fotoshoots hemma på arrangerande klädställningar, boxar eller dylikt för att få en snygg bild. Ja, då kanske man måste börja inse det, haha... kan inte få nog och tycker att det verkar hur kul som helst. Jag har hur mycket som helst och lära och VILL lära mig så himla mycket mer!!

Vet inte varför jag skriver till dig. Men nu gjorde jag det! Hoppas du trivs med ditt jobb :) Jag tror att jag skulle älska det!

Anonym sa...

Ha en underbar semester!
Kram L :)

Anonym sa...

Får jag låna böckerna av dig sen?
/Mamma

Lena sa...

Karin Alvtegens böcker är så BRA!!

Anonym sa...

22:22