söndag 5 februari 2012

Nope


Nix!!!.

Det var inte "the one" på den klänningen. Jag såg ut som en gräddbakelse, bokstavligt talat. Jag fick på mig klänningen och gick ut till Mange och sa
-Det är inte den här jag ska gifta mig i. -Nääää, sa han.
Tillbaks på noll igen :-(

Ellies fest var en av dom roligaste på länge. Träffade gamla vänner jag inte sett på 10 år. Skrattade så jag hade ont i kinderna idag. Det var en riktigt skön mix av människor med allt från föräldrar, mormödrar, rockgruppen Sugarplum fairy, Miss Li och många många fler stört härliga människor.....
Ellie och Kristin, som hade festen tillsammans, hade skrivit några rader om alla gästerna. Såhär stod det om mig och Mange.

"Marit är superkvinnan i mitt liv. Hon är i mångt och mycket min förebild och min underbara vän. Marit jobbar som visual merchandiser på Åhléns, och driver en stor inredningsblogg, är tvåbarnsmamma till två underbara pojkar och har ständigt projekt på gång. Marit är smart, rolig och har en stor dos av sunt förnuft. I sommar gifter hon sig med sin Mange"

"Marits Mange, en händig och genomgo man som är perfekt ör min Marit och en underbar pappa till Levis och Maximilian. Dessutom är han halvtidsbrandman.
För 8 år sen presenterade Marit Mange som "Hugo-Han är hur go som helst" I sommar gifter dom sig"

(Min Mange heter Hugo i andra namn)

Kram /Marit

9 kommentarer:

Krusidull sa...

Det är riktigt spännande de här.. att se vad det blir för klänning till slut.
Följer varje avsnitt :)
Krusidullan

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilka fina ord om er!!

mitt liv som jag sa...

Men vilken rolig grej att de tagit sig tiden att skriva så! Och visst är det roligt med fester som bara är så där fantastiskt roliga. Synd på klänningen men visst känner man på en gång när det inte är rätt. Ha det! Kram Jennifer

Johanna Stålros sa...

Låter som en underbar helg/ fest;) Kram

mariasvitabo sa...

Synd med klänningen! Ska bli spännande att se vilken det blir till slut! Själv hade jag turen att hitta "the one" på första turen! Vilka fina ord!

Kram Maria

Vanilj med lite rött sa...

Synd med klänningen...men du ska se att du finner den snart!!

Det är alltid roligt med lyckade fester, det är ju så mycket som ska klaffa.

Kram Malin

Elli sa...

Tusen tack för helgen, älskade, älskade vän. Sååå tacksam för att ni kom och för den finaste av presenter och ännu finare ord. Så tacksam och glad att jag sprängs!

Cakesbyhelena sa...

Det låter som en toppenfest! Kul att få klä upp sig och gå ut ibland. Har du bestämt dig för en kort klänning? Jag tror du skulle passa kanonbra i en lång enkel klänning med tungt fall...

Unknown sa...

vad fint de skrivit om er, era vänner!

klänningen kommer snart uppenbara sig. min hittade jag på Karen millen i uk. till ett toppenpris.

kram. kram.
u.