fredag 10 december 2010

Levis rum

Levis har fått en svart stjärna i sitt rum
Prickig box och väska kommer från Hemlängtan, perfekt för småbilar och gubbar. Garaget från Julias vita drömmar

Kommer ni ihåg fyndet från tippen i somras? Nu står det i Levis rum som leksaksförvaring. Kofferten till höger hittade Mange på samma ställe. Han har blivit påverkad, hihi. Till vänster ser ni konstverk alá Levis.


Sötaste Pippi dockan. Levis julklapp från sin mamma.
.
.
Hej på er.
.
Pippi dockan köpte jag på julmarknaden förra helgen. Den är handgjord från topp till tå *gillas* Den söta tröjan och mössan är stickade i ull. Och jag bara vet att min lilla prins kommer att älska den.
Ikväll är Mange ute på julfest och slirar med jobbet så min bästa Carro kommer hit och äter lite god mat och dricker vin med mig. Idol final ska vi också titta på såklart.
.
Kram /Marit

7 kommentarer:

Emelie sa...

Åh vad fint det är i hans rum! Det där lilla extra ger känsla och värme. Myspys!!!

Och myspys med vän och god mat!

Ha det gott!
kram Emelie

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilket otroligt fint rum han har. Roligt med fler pippikläder på dockor. Jag har till min stora Maileg nissa jag med

Kram

Moodboardwithflowers sa...

Å vad mysigt! Där skulle jag kunna bo!

Hem och Lycka sa...

Underbart rum och förvaringen är ju jättefin!

kram Mia

Radhusdrömmar sa...

Åh vad fint han har det. Alltid kul att se hur andra inreder barnrum.
super snygg blus nedan också!
Jag har tänkt prova EmmaS produkterna sen de kom, och det är alltid bra med rekommendation.

Kram Johanna

Malmkakan sa...

Vilken underbar Pippi-docka!
Oj, har aldrig sett en sån förrut.
Underbart...när man hittar något sådant unikt.
Visst kommer Levis bli överförtjust i den!
En tidlös docka som kommer att kunna följa med i många generationer.

Kram, Cecilia

Industri house sa...

Så underbart fint Levis har det i sitt rum,förstår att han trivs där!
Var har ni köpt den mysiga svarta julstjärnan?den var jättefin.Ha en fortsatt härlig 3:e advent,kram jessica.