fredag 1 oktober 2010

Fashion Friday

Blus från Åhléns, byxor från Gina Tricot skor från scorett
Svarta skinn jackan är en favorit och har hängt med länge.
Sjalen kommer från Lindex

Jag älskar mitt höströda rufs. Mitt långa hår är i en sånt bra skick för att jag använder bra produkter. Skulle inte klara mig utan schampo från Kerastasé, min just nu röda inpackning från Color concept och powder up från Lanza som gör att håret inte ser så nytvättat ut och får upp volymen i hårbotten.
.
Hej på er.
På mitt nya jobb har vi nåt som heter Fashion Friday. Men eftersom jag var ledig idag så körde jag med Fashion Thursday istället;)
Fast jag hade detta på mig idag också (lat småbarnsmorsa). Leopard gör sig bäst på hösten tycker jag, man kan få till en viss klass och coolhet som man tex inte får till på sommaren.
Idag har jag storstädat hela huset, skönt. Sen var jag in på jobbet för vi hade 20% på hela textil sortimentet. Köpte lite kuddar, gardinlängder och en ny fin vaxduk med linnelook. Hela helgen håller erbjudandet i sig. Det är för klubbkunder men blir du klubbkund i kassan så får du ta del av erbjudandet. Tipselitipsar (och gör gratis reklam)
.
Kram /Marit

14 kommentarer:

Room of karma sa...

Är ute på en kvällsblogging runda och fann bla din blogg för första gången. Skön blogg!
Ha en fin kväll!
mvh CC

kjersti sa...

Hot mama;)
Du kler alt, vennen...!

KLEM

Liselott Forsberg sa...

Marit, du är så himla snygg & du är verkligen läcker i det röda tonerna i håret! Passar dig perfekt!
Önskar dig en härlig helg!
Kram, kram!!

Marits vita skrin sa...

Tack Liselott, va söt du är.
Hoppas du får en härlig helg du med.

Kram kram

marie j sa...

supersnygg outfit verkligen en riktigt classy mom i dom kläderna! är så avundsjuk på ditt blanka fina hår önskar jag kunde slippa mitt rufs (som är ännu värre nu när jag ammar) och få det som ditt, jag får beställa tid hos johanna och hoppas hon kan göra ngt åt det!
kram på dig bruden

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hey babe och tack för tipsen.

Det där powder up måste jag nog testa, har svårt att få volym i mitt tunna hår.

Och saknar en vit hissgardin (eva) från Åhlens så då måste jag åka in idag och passa på. Tack!

Hoppas du får en fin helg! Idag ska Elly och ajg roa oss med att gräva ner 100 tulpanlökar....!
Belöning till våren:o)

Kram!
Mia

Jorid + NOE Blog sa...

SÅ flott du ser ut! :-)

Ha en fin lørdag!
Klem fra Jorid

åSa sa...

snyggt! härligt höstigt =)

himmel och hav sa...

Snygg som alltid!
Ang. de fina vinglasen så tipsar "jordgubbar med mjölk" om att det finns exakt lika glas på Rusta för 9.90 just nu! Värt att kolla upp!!!

Kram Veronica

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej snygging! Du påminner om mig...för 10 år sedan dårå! Åren går!;)
Skitsnyggt med leopard! Jag köpte mig en scarf!
Tjing!

Sjabbig men chic sa...

Supersnyggt Marit!

Kram Lisa

himlen runt hörnet sa...

du är verkligen fin! Mysigt med lite röda toner nu på hösten!

Hoppas du haft en mysig helg!
Kram Kimmie

LIVS LYST sa...

Hei Marit!

Jeg har vært her inne hos deg noen ganger. Og nå må jeg bare si at du hadde fått så utrolig kuul header! Utrolig profesjonell den så ut! Veldig kuul!

Liv

sandra sa...

Snygg du är!